روزگار مــــن و تـــــــو

 یـہ פرفهایے هست ڪـہ مث پسوورב … نمیشـہ عمومیش ڪرב ! 
اونا یواشـــــڪیِ בلتـہ … 
 ؋قط بعضیا میتونـלּ ازشوלּ باخبر بشـלּ ، 
بعضیا میتونـלּ ببیننشوלּ . 
 همونا ڪـہ روحشوלּ بـہ تو نزבیڪـہ ... 
همونا ڪـہ هروقت בلت گرفتـہ آرومت مے ڪنـלּ ... 
همونا ڪـہ בوست בاشتنشوלּ פساب בوבوتا چهارتا نیست 
همونا ڪـہ بے ریا و همבل و عاشق هستـלּ . 
اینا رو یواشڪے בوست בارҐ امـــــا פֿـیلے زیاב … 



نظرات شما عزیزان:

sara yekta
ساعت9:39---25 فروردين 1393
از همان روز اول که آمدی بوی رفتــــن میدادی نگو نه ...که دسته ی چمدانت را مُحکم تر از دستان من گرفته بودی ..!
پاسخ::d


الهام جون
ساعت13:42---23 فروردين 1393
سلام نهال و نگار جون

وبتون خیلی عالی بود مرسی اومدین وبم

من لینکتون کردم شمام حتما لینکم کنین

مرسی عجیجم
پاسخ:سلام گلم مرسی عزیزم خواهش میکنم چشم لینکت میکنم


الناز
ساعت18:54---18 فروردين 1393
تـمـام اصـل هـاے حـقـوق ِ بـشـر را خـوانـدم

و جـاے یـڪ اصـل را خــالـے یـافـتـم

و اصـل دیـگـر ے را بـﮧ آטּ افـزودم

اصـل ِ سـے و یـڪـم :



هـرانـسـانـے حـق دارد هـر ڪـسے را کـﮧ مے خـواهـد دوسـﭞ داشـتـﮧ بـاشـد !


پاسخ:مرسی ک سر زدی:)


FoadjOOn
ساعت9:15---17 فروردين 1393
کــــافه هفتــــاد
پاتوق دختر پسرای دهه هفتادی
منتظر حضور گرمت هستیـــــم

www.cafe70.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 15 فروردين 1393| 16:52 |♥Nahal♥| |