روزگار مــــن و تـــــــو

تموم آرزوی من داشتن عشق تو بود . . .

جدایی شد قسمت من نفرین به چشم های حسود !

فکر نمی کردم تو یه روزی از من و عشقم بگذری . . .

یا که بخوای واسه کسی یه جا تو قلبت بزاری !

02000000

 

وقـتـے حـس میڪنم …

جایــے در ایــטּ ڪره ے خاڪے . .

تــو نفـس میڪشـے و مـטּ …

از هــماטּ نفـس هایتـــ ،،، نفـس میڪشم آرام مــی شوم !

تـو بــاش !!!

هـوایـتـــ ! بـویـت ! بـراے زنده مانـدنـم ڪافـــے ستـــ...!

02000000

قــَشنگ تـَرین و زیبـــاتـَرین ســاعت ِ دُنیا، ساعَتے بــُود کـِـﮧ دیدَمـِـت…. !!

02000000

هی لعنتی
اون طوریم که تو فکر می کنی نیست!
شاید عاشقت بودم روزی…
ولی ببین بی تو هم زنده ام… زندگی می کنم…
فقط گاهی در این میان یادت زهر می کند به کامم زندگی را…
همین!

02000000

رفــتــه ای ؟

 

بـــه درک !

 

هنــوز هم بهـــتریــن هـا وجـــود دارنـــد . . .

 

دنــبال کسی خواهــــم رفــت کـه مــرا ؛

 

بـــه خاطـــر خــودم بــخواهـد ،

 

نـه زاپــاسی برای بازیـچـــه بودن . . .


نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت14:04---7 فروردين 1393

پاسخ:مرسی ک اومدی گلم:)


اشکان
ساعت13:24---7 فروردين 1393
سلام وب خوبی داری من لینک کردم اگه دلت خواست منم لیک من ممنون
پاسخ:سلام ممنون حتما


گیتاریست تنها
ساعت20:44---6 فروردين 1393
سلام.بنده مدیر وبلاگ
تلخ و شیرینی زندگی
http://live-love.loxblog.com/
هستم.
زحمت کشیده بودید و به وبلاگ بنده تشریف آوردید.بنده هم به رسم ادب مزاحم شما شدم.
وبلاگ خوبی دارید اما کمی در مورد قالبش باید تجدید نظر بشه و درضمن سعی کنید از یک نوع فونت و رنگ برای مطالب خودتون استفاده کنید تا زیباتر باشه.
درصورت تمایل به تبادل لینک بنده رو لینک کنید و کامنتی برام بذارید و منو باخبر کنید تا منم شمارو لینک کنم.
روزگارتون شیک.دلتون کوک.ریتم دلتون شش هشتم.


فرشاد
ساعت19:56---6 فروردين 1393
سلام دوستان خوشحال میشم بیاین و تو شبکه اجتماعی خودم هم عضو شین و فعالیت کنید
تازه راه اندازیش کردم منتظرتون هستم
http://facenam.ir


الی
ساعت11:00---6 فروردين 1393
خیلی عالی بود مخصوصا پازله ممنون سر زدی تبادل لینک کنیم
پاسخ:مرسی گلم پازل؟ خواهش عزیزم من لینکت کردم:)


فائزه
ساعت19:26---5 فروردين 1393
با سلام


عیدتون مبارک باشه


من و دوستم الناز یه نظرسنجی تو وبمون گذاشتیم که در مورد هفت سینه


خوشحال میشم بیای و نظرت رو بگی



پاسخ:سلام عیدشما هم مبارک حتما


atefeh
ساعت16:00---5 فروردين 1393
لینک شدی عزیزم
پاسخ:مرسی گلم


atefeh
ساعت14:52---5 فروردين 1393
عالی مثل وب قبلیت عزیزم بلینکمت ؟؟؟
پاسخ:مرسی گلم ب خوبی وب تو ک نمیشه اره منم لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 5 فروردين 1393| 11:4 |♥Nahal♥| |